Stránka 2 z 3

Re: A pak že se to přehřívá.

Napsal: 16 dub 2009 18:28
od Medour
No to už je celkem rozdíl *thumbs up* Jaká EGT je kritická?

Re: A pak že se to přehřívá.

Napsal: 16 dub 2009 18:30
od TDIfun
1000st uz je dost. 950st je idealni.. Vim o aute co melo 280 koni a 1200st na brzde

Re: A pak že se to přehřívá.

Napsal: 16 dub 2009 18:41
od Medour
Takže k ideálu tomu chybí 30 stupňů *jokingly* Takže dolazeno hotovo, konec?

Re: A pak že se to přehřívá.

Napsal: 16 dub 2009 19:16
od TDIfun
Ber to tak ze se pocasi meni a tim i vlhkost a teplota. v lete nekde v kopci to poleze treba na 1000st proto mas ten budik a muzes si to kontrolovat. ;-)

Re: A pak že se to přehřívá.

Napsal: 16 dub 2009 19:22
od Medour
TDIfun píše:Ber to tak ze se pocasi meni a tim i vlhkost a teplota. v lete nekde v kopci to poleze treba na 1000st proto mas ten budik a muzes si to kontrolovat. ;-)
Však jasně ;-) No a je to tedy hotovo? Nebo se bude ještě něco dělat. Potřebuji to co nejdříve vědět abych vděl kdy si mohu dojet pro miláška :-)

Re: A pak že se to přehřívá.

Napsal: 16 dub 2009 19:58
od TDIfun
Indi ti bude jiste volat.Ja dnes prefiltroval asi 30X zmenu v softu ale diky simulatoru to jde velmi precizne a dobre doladit. :-)

Re: A pak že se to přehřívá.

Napsal: 16 dub 2009 20:51
od Indi
Auto umyté od prachu a nachystané k odběru ;-) .

Re: A pak že se to přehřívá.

Napsal: 16 dub 2009 20:54
od TDIfun
Dame mu to vubec?? Je to docela nebezpecna kara. ;-)

Re: A pak že se to přehřívá.

Napsal: 16 dub 2009 21:37
od Indi
Nedáme, necháme si to na sprinty :D , ale ještě to doladíme a pár věcí předěláme ]:-> .

Re: A pak že se to přehřívá.

Napsal: 16 dub 2009 22:29
od Medour
Nic nebude :-) Už se pomalu začněte loučit, zítra jede domů [:-}