Stránka 1 z 1

www.TDI Drapek.cz

Napsal: 27 zář 2009 22:30
od Indi
POWERED BY TDI DRAPEK !!!

http://www.firmy.cz/detail/2579485-mich ... tesin.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Tohle je práce jednoho chiptunera a úpravce TDImotoru.
Fotky budu dávat průběžně i s komentářem a pak vám řeknu co je to za experta.
Některé fotografie nepotřebují ani komentář :D :-!

Celé je to o přestavbě a tuningu AGR motoru na VNT turbo.

Re: BLACKLIST

Napsal: 28 zář 2009 17:02
od Indi
:-P
Na první fotografii je vidět, že nějaká sponka na sací rouře je úplně zbytečná ;-)
Na druhé - šroubky ? Na co?
Na třetí krásna práce??

Re: BLACKLIST

Napsal: 28 zář 2009 17:09
od Indi
:-(
Chip je potřeba vyskratovat?

Proč se trápit s nějakým čištěním :-!

Re: BLACKLIST

Napsal: 28 zář 2009 17:12
od Indi
:-(
Na zuženém průtoku a netěsnostech to musí líp fungovat :\'(

Re: BLACKLIST

Napsal: 28 zář 2009 17:16
od Indi
:-(

Na první fotce je vidět, proč nefunguje ucpávka EGR ventilu(prostě nějak je delší šroub :-P )
Na druhé - držák trubky a správna vzdálenost od svodu také zbytečné řešit, ten olej by tam měl téct co nejteplejší :-)

A ta třetí je o tom, že gumová hadice se může opírat a ohýbat o cokoli, proto je přece z gumy :D

Re: BLACKLIST

Napsal: 28 zář 2009 17:24
od Indi
:-(

1. Adapter je zajištěn vrutem do dřeva a druhý chybí, navíc je celý povysunutý, nětěsnost nádherná :-!
Je tam pekně vidět jak to navíc sálo ty saze a bordel do turba, díky nezasponkované sací hadici.

2.Závlačka na táhlo regulace je přeci nahouby .

3.Proč by se měl někdo vůbec trápit se správnou montáži, olejového přepadu.

Re: BLACKLIST

Napsal: 28 zář 2009 17:29
od Indi
:-(

První dvě jsou o křivých svodech a o tom, že dávat nové těsnění je zbytečné.

A ta třetí je o tom že nedostatky se dají vyřešit 3 kusy těsnění( výfukové potrubí je neskutečně napnuté do všech směru).

Re: BLACKLIST

Napsal: 28 zář 2009 17:32
od Indi
:-(

Tady to snad už nepotřeuje moc okecávat, kladivo je schopno vyřešit některé nedostatky *jokingly* :-/

Re: BLACKLIST

Napsal: 28 zář 2009 17:33
od Indi
Tohle téma slouží k upozornění na nekvalitní úpravce a lidi co se za úpravce jen vydávají, jde jim jen o to namastit si kapsu a přitom nezvládají základní montážní postupy.
Tohle jsou fotografie z jednoho vozu, ne soubor nasbíraných chyb montáže z různých vozů.
Co se týká tohoto úpravce je tam těch chyb příliš mnoho a navíc ohrožuji na životě, jelikož každý ví že výfukovými plyny se dá otrávit. Úniku na výfukovém traktu bylo mnoho, jak pod samotnými svody, zaslepeným výstupem pro rekuperaci, tak na tlakové větvi sání. Všechny tyhle chyby ovlivňují správnou funkci a chod motoru. Dále tam byly chyby typu, příliš napnutý přepad oleje na turbu, velmi blízko výfukovému potrubí umístěna trubka mazání turba, žalostně provedené elektro práce a další. Uvědomte si komu svěřujete své vozy, zdánlivě levná úprava se vám může náramě prodražit a v horším případě někoho poškodit na zdraví.

UVĚDOMTE SI ŽE DOBRÁ FIRMA SE NEBUDE VNUCOVAT !!!!!

Co se týká softu, tak k tomu něco napíše TDIfun.

Tuto úpravu provedl TDI DRÁPEK .
Tady je odkaz na diskuzi, ať se tohle jen tak neztratí: http://www.tdi-tuning.cz/viewtopic.php?f=23&t=211" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BLACKLIST

Napsal: 29 zář 2009 00:07
od TDIfun
Ok Indi takze napisi co a jak:
ECU je jak jiste vite v kanalu pod steracy, jak jiste vite tece tami nejaka ta voda a proto se ECU tesni 4 sroubky a tesnicim tmelem. Bohuzel zde nebyl zadnej sroubek a nepochopil jsem jedinej duvod proc. Mozna se nekomu proste nechce zdrzovat sroubovanim atd..

A ted k SW.. Nebudu vykladat co a jak ale jedine co reknu, ze uz pri pohledu na nastartovane auto resp. turbo a jeho aktuator mi bylo divne co se deje, na volnobeh nevedela banka co ma delat a trepala se.

Pri nahlednuti do kanalu 11 byla regulace na 55%. Po zjisteni obsahu v ecu bylo vse jasne. Motor prestavenej na VNT regulaci bezel porad na softweru puvodnim a to pro OBTOKOVE turbo AGR motoru... Takze jsem vyhledal korektni softwer k tomuto vozu a naprogramoval seriovej program 81kw...

Takze tak k tomuto vozu.. Kazdopadne nebylo to posledni auto co jsme za posledni dobu vpodstate doslova ozivovaly...