Přestavba AHU na AFN+
Napsal: 16 bře 2009 23:14
Jedná se o přestavbu motoru AHU s obtokovým turbem na turbo GT 1749VA(130PD).
Potřebné díly:
1.Turbo 1749VA+adapter
2.Přepad oleje+podpěra turba
3.Sací hadice z AFN
4.První díl výfuku
5.Ventil N75, zásobník podtlaku, zpětný ventil a hadičky
6.Záslepku na EGR
7.Nová těsnění
V tomhle případě se instalovalo i sání ze 130PD, ale není to nutnost.
IC zůstalo seriové.Je potřeba si zajistit i nějakou hadici na propojení
turba a trubky, vedoucí k IC.První díl výfuku se u spojky potrubí, musel
nadstavit a upravit průměr z 55 na 50mm.Na výstupu z turba se instaloval
adapter, protože turbo 1749VA je na bajonetové hadice.Dále se musí nainstalovat
nový ventil N75,zpětný ventil(bílo-černý) a zásobník podtlaku, z důvodu
jiné regulace turba.Byly instalovány trysky Bosch 502 a patřičně odlazen
software.Auto nekouří a jediným nedostatkem je krátka převodovka
(4000ot.=175km/h)dle tachometru.Původní výkon 90PS a nyní cca 140PS.
Potřebné díly:
1.Turbo 1749VA+adapter
2.Přepad oleje+podpěra turba
3.Sací hadice z AFN
4.První díl výfuku
5.Ventil N75, zásobník podtlaku, zpětný ventil a hadičky
6.Záslepku na EGR
7.Nová těsnění
V tomhle případě se instalovalo i sání ze 130PD, ale není to nutnost.
IC zůstalo seriové.Je potřeba si zajistit i nějakou hadici na propojení
turba a trubky, vedoucí k IC.První díl výfuku se u spojky potrubí, musel
nadstavit a upravit průměr z 55 na 50mm.Na výstupu z turba se instaloval
adapter, protože turbo 1749VA je na bajonetové hadice.Dále se musí nainstalovat
nový ventil N75,zpětný ventil(bílo-černý) a zásobník podtlaku, z důvodu
jiné regulace turba.Byly instalovány trysky Bosch 502 a patřičně odlazen
software.Auto nekouří a jediným nedostatkem je krátka převodovka
(4000ot.=175km/h)dle tachometru.Původní výkon 90PS a nyní cca 140PS.