Stránka 1 z 2

Kubuv Passat

Napsal: 29 lis 2011 19:16
od kuba4you
Tak přidam taky něco do mlýna,

VW Passat B5, R.V 10.2000
Motor: 1,9TDI
ATJ
Výkon: původně 85kw
aktualně:114Kw aneb 153Ps :!: DÍKY TDI FUN :!:
najeto 258 000
Kola letní: 225/40/18 2xcontinental a 2x nexen
zimní: 195/65/15 Nokian WR2
Vybava: Krom climatroniku a ESP asi nic zvlaštního :mrgreen:

Upravy:Nic zavratného
Pružiny HR pružiny -40mm
kůže na kapotu
Znaky do černa
A hlavně využití všech dostupných koníku diky TDIfunovi *thumbs up* za což mu děkuji

Plány: Chtěl bych dosahnout k 200ps a vyměnit převodovku,a s rychlostí jde ruku v ruce i brzdění takže upgrade brzd.

Nějake to foto
IMG_8702_zmena velikosti.jpg
150320111006_zmena velikosti.jpg

Re: Kubuv Passat

Napsal: 30 lis 2011 23:42
od Indi
Vypadá zachovale, na ty roky ;-)

Re: Kubuv Passat

Napsal: 01 pro 2011 16:01
od kuba4you
Indi píše:Vypadá zachovale, na ty roky ;-)
až na nějaké nedostatky,jako pate dveře a pár šrámu na laku ano, ale to se opraví (jednou)

Re: Kubuv Passat

Napsal: 01 pro 2011 17:52
od kuba4you
Zajimalo by mě jak co nejefektivněji dosahnout s tohoto motoru 200 koní, hlavně jestli budou stačit vstřiky.

Re: Kubuv Passat

Napsal: 01 pro 2011 22:39
od Indi
Trysky stačit nebudou a navíc tak či tak tě to bude stát dost pěněz.
U podélného motoru se toho musí dost předělat. Turbo, FMIC, vstřiky a spojka.
Navíc spodek motoru nic moc, chtělo by to blok s vnitřnosma z 96kW .

Re: Kubuv Passat

Napsal: 02 pro 2011 15:49
od kuba4you
Indi píše:Trysky stačit nebudou a navíc tak či tak tě to bude stát dost pěněz.
U podélného motoru se toho musí dost předělat. Turbo, FMIC, vstřiky a spojka.
Navíc spodek motoru nic moc, chtělo by to blok s vnitřnosma z 96kW .
takže to nejspíš ani nemá smysl co?

Re: Kubuv Passat

Napsal: 02 pro 2011 18:18
od HANZTD
POKUD NEJSI ZAPÁLENEJ 8-) A MÁŠ I JINÝ PRIORITY , TAK SI TO NAPSAL >TREFNĚ< ]:-> MUSÍŠ VYHODNOTIT SÁM *thumbs up* ;-)

Re: Kubuv Passat

Napsal: 03 pro 2011 10:25
od kuba4you
HANZTD píše:POKUD NEJSI ZAPÁLENEJ 8-) A MÁŠ I JINÝ PRIORITY , TAK SI TO NAPSAL >TREFNĚ< ]:-> MUSÍŠ VYHODNOTIT SÁM *thumbs up* ;-)
jelikož nemám absolutní ponětí co by uprava stála tak je to se mnou těžké, co by jste doporučili provést s timto motorem, s ohledem cena-efektivita, a není pro mě prioritní 200koní, ale trochu navíc by to ještě sneslo.

Re: Kubuv Passat

Napsal: 03 pro 2011 12:21
od TDIfun
Nove GT1749VA z 96KW pasika, airbox s tubusem a hadici take z 96kw, upravit podbeh pro lepsi chlazeni a trochu preladit.. tak co dovoli IC a nebude se prehrivat neumerne

Re: Kubuv Passat

Napsal: 03 pro 2011 23:11
od kuba4you
takže teoreticky celé sáni z 96kw a poladit, podběch už jsem se snažil vylepšit, jelikož víš o čem mluvíš budu se ubírat tímto směrem, moc díky za rady a ještě by mě zajímalo kolik cca koní se s teto přestavby dostane.