Octa GT2256
Octa GT2256
Zdravím, dovolim si založiť tému o mojom aute a o tom, čo na nom pácham.
Takže je to Octa 2002 Elegance ALH, auto ma živilo ako taxik, takže dostávalo dosť na prdel, ale teraz má zaslúžený odpočinok a doprial som mu už aj poriadnú údržbu, spojka, brzdy, silentbloky atd.
Nedávno sa začalo upravovať a to ako je v popise, turbo, trysky, IC, hlava na čerpadle. Samozrejme všetko sa to na fórach dobre číta, horšie je to už so samotnou realizáciou. Najvačší problém sa ukázal byť odladenie, tí, čo už majú toto za sebou sa pousmiali.
Prišiel som na to, že zrejme bez merania EMP a EGT to asi nepôjde, tak by som chcel viac rozvinúť debatu na túto tému, respektíve aké sú skúsenosti s týmto turbom na rotačke.(GT2256 alfa 2,4JTD) Hlavne ma zaujíma, či je maximálne EMP pre všetky turbá rovnaké alebo je to individuálne pre každé turbo???
Viem, že čím je turbína vačšia, tým kladie menší odpor výfukovým plynom a EMP je menšie a taktiež že EGT má byť cca 950°C. Dalej viem, že tlak v saní, ktorý je turbo schopné vyvinúť je závislé na EMP a že nakladať turbu prílišný tlak na sacej strane má skôr negatívne dôsledky.
Leží mi to v hlave už dosť dlho, tak prosím poradte
Takže je to Octa 2002 Elegance ALH, auto ma živilo ako taxik, takže dostávalo dosť na prdel, ale teraz má zaslúžený odpočinok a doprial som mu už aj poriadnú údržbu, spojka, brzdy, silentbloky atd.
Nedávno sa začalo upravovať a to ako je v popise, turbo, trysky, IC, hlava na čerpadle. Samozrejme všetko sa to na fórach dobre číta, horšie je to už so samotnou realizáciou. Najvačší problém sa ukázal byť odladenie, tí, čo už majú toto za sebou sa pousmiali.
Prišiel som na to, že zrejme bez merania EMP a EGT to asi nepôjde, tak by som chcel viac rozvinúť debatu na túto tému, respektíve aké sú skúsenosti s týmto turbom na rotačke.(GT2256 alfa 2,4JTD) Hlavne ma zaujíma, či je maximálne EMP pre všetky turbá rovnaké alebo je to individuálne pre každé turbo???
Viem, že čím je turbína vačšia, tým kladie menší odpor výfukovým plynom a EMP je menšie a taktiež že EGT má byť cca 950°C. Dalej viem, že tlak v saní, ktorý je turbo schopné vyvinúť je závislé na EMP a že nakladať turbu prílišný tlak na sacej strane má skôr negatívne dôsledky.
Leží mi to v hlave už dosť dlho, tak prosím poradte
Octa ALH, PP764, 11mm, GT2256, 63,5mm, FMIC, TT+Powerflex, 288x25 + 232x9mm
- jipi888
- Příspěvky: 252
- Registrován: 13 bře 2009 02:46
- Bydliště: Slovensko-Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octa GT2256
zájdi za TDIfunom on ma všetko potrebné pre naladenie tvojho auta.
To turbo maš mechaniku alebo už el. regulované?
To turbo maš mechaniku alebo už el. regulované?
VW Passat B5 TDI 223PS , EGR OFF, KAT OUT, FMIC, Turbo by BH,vyfuk by me, predné brzdy:330x30 + 4 piest + DS2500 zadné brzdy : 269x22 + DS Performance
- subz3ro_tdi
- Příspěvky: 256
- Registrován: 13 bře 2009 10:06
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octa GT2256
Uz som Rastovi vravel ze nech to dotrepe Funovi do Tesina, ze sa mu s tym vyhra... ale tak asi si to este nechava prejst hlavou ]:->
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Audi A2 1.4TDI
Re: Octa GT2256
Viem, že Fun má skúsenosti s ladenim a využíva EMP. Sám si ten soft aj tak nespravím, ale ide mi aj o teoretickú časť veci. A myslím, že táto debata by mohla byť celkom zaujímavá. Zaujíma ma aj či je vôbec to turbo vhodné na rotačku, raz som niekde čítal Powerov názor, že aj GT2052 je na rotačku až až, tak som začal uvažovať nad tým, či je to vôbec vhodná volba. Ináč je to ECU, nie mechanika.
Octa ALH, PP764, 11mm, GT2256, 63,5mm, FMIC, TT+Powerflex, 288x25 + 232x9mm
Re: Octa GT2256
Na rotacce se odladilo i vetsi turbo.. GT2559V a vysledek byl docela fajn. to turbo co mas ty mi lezi v regale.
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.
Re: Octa GT2256
Je upne jedno jestli je to rotacka nebo PD u rotacka bude stat vice investic a vice prace pri ladeni, ale muzes tam dat klice o zminovanou GT2559tku
.:: OctaviaRS TDI - 210HP @ 475Nm ::. NA PRODEJ !
.:: VIDEO: VRS TDI 154Kw ::.
.:: Leon Cupra4 TDI - 182 @ 410Nm ::.
.:: VIDEO: Cupra4 TDI ON DYNO ::.
.:: VIDEO: VRS TDI 154Kw ::.
.:: Leon Cupra4 TDI - 182 @ 410Nm ::.
.:: VIDEO: Cupra4 TDI ON DYNO ::.
- subz3ro_tdi
- Příspěvky: 256
- Registrován: 13 bře 2009 10:06
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octa GT2256
Tak uplne jedno to urcite nie je, Jirko..... lebo:
1) PD bude mat s danym turbom vzdy vacsi potencial
2) od urcitej hranice (240-250 PS) uz na rotacke bez nitra koncis, nakolko sa dostavas na hranicu moznosti cerpadla
3) komfort s danym vykonom bude vzdy v prospech PD (myslim kultivovanost chodu motora a s tym suvisiaci hluk) ako aj priebeh vykonu.... na rotacke nad 220 PS uz pekne grafy necakaj (prave kvoli predimenzovanemu turbu).... u PD sa da dosiahnut aj 250 PS s krasnym priebehom v celom spektre otacok
1) PD bude mat s danym turbom vzdy vacsi potencial
2) od urcitej hranice (240-250 PS) uz na rotacke bez nitra koncis, nakolko sa dostavas na hranicu moznosti cerpadla
3) komfort s danym vykonom bude vzdy v prospech PD (myslim kultivovanost chodu motora a s tym suvisiaci hluk) ako aj priebeh vykonu.... na rotacke nad 220 PS uz pekne grafy necakaj (prave kvoli predimenzovanemu turbu).... u PD sa da dosiahnut aj 250 PS s krasnym priebehom v celom spektre otacok
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Audi A2 1.4TDI
Re: Octa GT2256
subz3ro_tdi:Ti si někoho viděl kdo má na PD s GT2256 turbem 250PS?Nezdá se ti to zdá přehnaný
Naposledy upravil(a) catdavid dne 17 bře 2010 19:51, celkem upraveno 1 x.
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFun míti.
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
Re: Octa GT2256
ja to do extrémou nechcem hnať, nad 200 koní už je to na rotačke moc laboracie a investícii a momentálne potrebujem tlačiť prachy do bývania, takže doladiť kombináciu, ktorú mám, aby auto jazdilo a bol pokoj.
Turbo bude musieť isť aj tak ešte von z auta a uvažujem, že spravím inú prirubu medzi turbo a zvody a už aj s dierou na sondu EMP a EGT asi šupnem do diery pre EGR.
Turbo bude musieť isť aj tak ešte von z auta a uvažujem, že spravím inú prirubu medzi turbo a zvody a už aj s dierou na sondu EMP a EGT asi šupnem do diery pre EGR.
Octa ALH, PP764, 11mm, GT2256, 63,5mm, FMIC, TT+Powerflex, 288x25 + 232x9mm
- subz3ro_tdi
- Příspěvky: 256
- Registrován: 13 bře 2009 10:06
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octa GT2256
a kto podla teba hovoril o GT2256? ja som hovoril vo vseobecnosti, ze urcite nie je pravda ci ladis VR alebo PD, a v JasteRovom prispevku bolo spomenute GT2559catdavid píše:subz3ro_tdi:Ti si někoho viděl kdo má na PD s GT2256 turbem 250PS?Nezdá se ti to zdá přehnaný
Inak celkom sa divim ze preco chces so mnou polemizovat, ked sam mas PD Taky Hanz, Fun alebo Jipi by mohli ale myslim ze nebudu...ci?JasteR píše:Je upne jedno jestli je to rotacka nebo PD u rotacka bude stat vice investic a vice prace pri ladeni, ale muzes tam dat klice o zminovanou GT2559tku
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Audi A2 1.4TDI