Seat Toledo 1M
Re: Seat Toledo 1M
Tož víš jak. Bylo to asi málo No a tedka na tom mohu rok pracovat než mi vrátí papíry
Re: Seat Toledo 1M
????
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV, FMIC, 60mm straight-through exhaust, TDIfun HI-TECH software
SEAT Alhambra AUY 85kW, tiptronic, plná palba - 140PS 340Nm
tdi.upravy@email.cz
SEAT Alhambra AUY 85kW, tiptronic, plná palba - 140PS 340Nm
tdi.upravy@email.cz
Re: Seat Toledo 1M
0,23 zbytkovej alkohol a to jsem si myslel že už jsem dávno čistej
Re: Seat Toledo 1M
Caute kluci. Tak jsem si sehnal sani z ARL a tedka mam jeste otazku ohledne turba a vahy vzduchu. Je lepsi pri vykonu pres 200ps jiz vahu odstranit nebo ji nechat? Chtel bych asi dat nejaky KaN filtr a k nemu natahnout husi krk primo z narazniku, nebo tachovat original filtrbox a jen do nej dat vlozku? A turbo no, nechat poskladat hybrida treba v RRauto a nebo pouzit nejake turbo s takovym potencialem? Jen nevim jake. Dik.
Radeji se zeptam at to potom nedelam vickrat...
Radeji se zeptam at to potom nedelam vickrat...
- Indi
- Site Admin
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 12 bře 2009 02:28
- Bydliště: Dílna na severu Moravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seat Toledo 1M
RR není rozumná volba.
Co se týká airboxu, tak já mám na origo 96kW boxu s papírákem 255PS a váhu mám taky
Co se týká airboxu, tak já mám na origo 96kW boxu s papírákem 255PS a váhu mám taky
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/
Re: Seat Toledo 1M
Indi: Dekuji moc za radu, aspon nebudu zbytecne laborovat s tou vahou vzduchu. Necham ji tak a jen uziju z 96tky filtrbox. A kdyz teda ne RR tak koho tedy? Turbosport nebo nekdo jiny? Jsem rad za kazdou radu. Dik.
- Indi
- Site Admin
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 12 bře 2009 02:28
- Bydliště: Dílna na severu Moravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seat Toledo 1M
Turbo se musí vybírat podle požadavku na koně a pak tomu podřídit ostatní komponenty.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/
Re: Seat Toledo 1M
Hanny: Osobně bych asi po vlastní zkušenosti hybrida nikomu nedoporučil. Neříkám, že bych to rozmlouval, ale nedoporučil. Mám v autě hybrida 230 a znovu už bych do toho nešel. A to i přestože s ním nemám jedinej problém (na rozdíl od spousty lidí, co jsem tak četl).
Podle mě je v dnešní době mnohem lepší jít do většího sériovýho turba, jako třeba GTB1756vk. Sehnat se dá, myslím, za přibližně stejný prachy jako hybrid, bude to mít lepší spodek (dřív se nafoukne) a koní bude taky hodně (zrovna u toho GTB1756 udávají 230 koní a plnej tlak už ve 2 tisících otáček). Sice se musí předělat regulace z elektronické na podtlakovou, ale to není zas takovej problém (a tu el. regulaci pak ještě za 2 tisíce prodáš). Jo a nevím, jak to bude s pasováním na svody, ale určitě to jde. K tomu by ti víc řekli zkušenější úpraváři, jako třeba Indi a TDIFun.
A určitě jak psal Indi, záleží jakej budeš mít výkonovej požadavek. Od toho se bude odvíjet nejen turbo, ale všechno okolo. A taky se divím, že tě ještě nikdo neupozornil, že pokud chceš fakt jít výš přes 200 koní, tak to asi bude chtít i silnější spodek motoru.
Edit: nebo dej VB, bude to jednoduchý, spodek bys nepotřeboval, budeš mít řekněme necelých 200 koní, ale krásnej průběh krouťáku. Problém by mohl nastat, až ochutnáš koně. Budeš chtít víc a tím se to pak o to víc zkomplikuje a prodraží
Podle mě je v dnešní době mnohem lepší jít do většího sériovýho turba, jako třeba GTB1756vk. Sehnat se dá, myslím, za přibližně stejný prachy jako hybrid, bude to mít lepší spodek (dřív se nafoukne) a koní bude taky hodně (zrovna u toho GTB1756 udávají 230 koní a plnej tlak už ve 2 tisících otáček). Sice se musí předělat regulace z elektronické na podtlakovou, ale to není zas takovej problém (a tu el. regulaci pak ještě za 2 tisíce prodáš). Jo a nevím, jak to bude s pasováním na svody, ale určitě to jde. K tomu by ti víc řekli zkušenější úpraváři, jako třeba Indi a TDIFun.
A určitě jak psal Indi, záleží jakej budeš mít výkonovej požadavek. Od toho se bude odvíjet nejen turbo, ale všechno okolo. A taky se divím, že tě ještě nikdo neupozornil, že pokud chceš fakt jít výš přes 200 koní, tak to asi bude chtít i silnější spodek motoru.
Edit: nebo dej VB, bude to jednoduchý, spodek bys nepotřeboval, budeš mít řekněme necelých 200 koní, ale krásnej průběh krouťáku. Problém by mohl nastat, až ochutnáš koně. Budeš chtít víc a tím se to pak o to víc zkomplikuje a prodraží
Seat Ibiza mk3 1.9 TDI Sport 230hp 440Nm
Re: Seat Toledo 1M
Jizzle: Dekuji moc za rady.
Ohledne toho spodku to vim ze budu muset vymenit za PDckovej, dale dodelat cerpadlo do nadrze, c cidlo a dalsi veci. Prave jsem zvazoval nad tim turbem od RRauto. Hybrida na 230PS. Ale pokud by se dalo za ty penize sehnat i seriove vyrabene turbo tak bych asi veril vice mu nez nejake "skladacce".
Ohledne toho spodku to vim ze budu muset vymenit za PDckovej, dale dodelat cerpadlo do nadrze, c cidlo a dalsi veci. Prave jsem zvazoval nad tim turbem od RRauto. Hybrida na 230PS. Ale pokud by se dalo za ty penize sehnat i seriove vyrabene turbo tak bych asi veril vice mu nez nejake "skladacce".
Re: Seat Toledo 1M
Není zač. Jsem tu radu orientoval podle toho,co tu píšeš. Je totiž vidět,že jseš připravenej do toho nasypat dost žetonů a času máš taky dost,než se ti vrátí noty z čistírny. To by mělo pokrýt vyšší náročnost montáže turba.
Seat Ibiza mk3 1.9 TDI Sport 230hp 440Nm