SEAT LEON CUPRA 4x4 - FORGI

Uživatelský avatar
dudu
Příspěvky: 326
Registrován: 13 bře 2009 09:28
Bydliště: CZ

Re: Diskuse k forgiho CUPRE

Příspěvek od dudu » 05 kvě 2009 22:54

Nemáš malý průtok na tej spodnej novej hadici /origo gt2052 cca. 12 mm ta trubka /??

mě tak hulila A 6 ale vše přes turbo/repas/ pak se dalo nove a klid jsou s něma problemy /aspon ja je měl s A 6 i na A4 4x4 to samé hulili do vyfuku mooc Ku...vy veliké
A na stolici v Turbocaru bylo vše OK /2x sem tam byl loni/ jak se ohřálo na autě problém dymovnice

bojujte ale vyfuk dolů bude plný asi
ibi ASZ,lenon ARL, cordoba wrc SDI, ibi 1.2 12v ,C3 1.4 hdi , Fiat 128 A 2x atd......

forgi
Příspěvky: 82
Registrován: 17 bře 2009 21:58

Re: Diskuse k forgiho CUPRE

Příspěvek od forgi » 06 kvě 2009 08:43

Prepad ma dosť velký priemer. Je mi jasné že to može byt aj tím. No na brzde a bežnej jazde stým problém nebol či už studený alebo teplý motor. A čo myslíš na tie vstreky?
Seat Leon CUPRA 4X4 TDI

Stingray
Příspěvky: 18
Registrován: 18 bře 2009 23:07

Re: Diskuse k forgiho CUPRE

Příspěvek od Stingray » 06 kvě 2009 12:29

A jejda bezny problem pri repasoch kedy sa vymeni tesniaci kruzok na turbinovej strane bez toho aby sa zhodnotila miera poskodenia vnutornej dosadacej plochy CHRA. Ono existuju este 2 nad rozmery ktore je mozne objednat pre repas tj. seriovy novy kruzok ma volu takze je nutne pouzit vacsi co ale bezne firmy nedrzia. Plati jedno pravidlo a to je po montazi noveho turba nezapinat podtlakovu regulaciu tj. nechat aby sa turbo tocilo na nizsich otackach tj. lopatky zostanu roztvorene a netlakuju az po 5min volnobehu kedy sa motor trosku zohreje sa moze zapojit. Spolu z vymenou turba sa musi prekontrolovat prepad aj privod oleja v pripade zhodnotenia poskodenia turba - totalbrutal mega pomplety srot treba menit komplet aj privod oleja aj prepad.

Uživatelský avatar
dudu
Příspěvky: 326
Registrován: 13 bře 2009 09:28
Bydliště: CZ

Re: Diskuse k forgiho CUPRE

Příspěvek od dudu » 07 kvě 2009 17:37

plný souhlas tak to je STING ak sa ohrřálo na figu
včera kamarad z STK to same problemy s GT 2052 /repas/
ibi ASZ,lenon ARL, cordoba wrc SDI, ibi 1.2 12v ,C3 1.4 hdi , Fiat 128 A 2x atd......

forgi
Příspěvky: 82
Registrován: 17 bře 2009 21:58

Re: Diskuse k forgiho CUPRE

Příspěvek od forgi » 08 kvě 2009 22:39

DUDU ale problém myslíš len z repasovanými ?
Seat Leon CUPRA 4X4 TDI

Uživatelský avatar
dudu
Příspěvky: 326
Registrován: 13 bře 2009 09:28
Bydliště: CZ

Re: Diskuse k forgiho CUPRE

Příspěvek od dudu » 12 kvě 2009 10:59

zatim to dělali repasy už 4 kusy /pred 14 dny kolega / pak mu odečetly prachy za repas a prodaly nové a vše OK i mě loni ale jen V6 GT 2052
ibi ASZ,lenon ARL, cordoba wrc SDI, ibi 1.2 12v ,C3 1.4 hdi , Fiat 128 A 2x atd......

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: Diskuse k forgiho CUPRE

Příspěvek od Indi » 12 kvě 2009 21:21

No, já mám taky repas a zatím ok a to ho ohřívám pořádně ;-)
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

forgi
Příspěvky: 82
Registrován: 17 bře 2009 21:58

Re: Diskuse k forgiho CUPRE

Příspěvek od forgi » 12 kvě 2009 21:42

No dneska som to poskladal. Este podotahovat zopár skrutiek, dat jednu hadicu a idesa zasa skusat. Ak to bude zasa čmudit tak tam hodím nove turbo :-P
Seat Leon CUPRA 4X4 TDI

Uživatelský avatar
cupra747
Příspěvky: 265
Registrován: 17 bře 2009 21:04
Bydliště: Nemšová,SK

Re: Diskuse k forgiho CUPRE

Příspěvek od cupra747 » 16 kvě 2009 12:08

tak teraz prebehla dynamicka skuska...a vyzera ze je to dobre...uz sa vali len cierny dym... ;-) halvny problem bol asi v oil catch tankery ktory forgi domontoval tesne pred sprintami v koprivnici...maly priemer hadic...teraz sme sa vozili a ide to zas ako to chodilo...ale jedna vec nas zarazila to je teplota nafty,podla vagu az 67 stupnov...najprv sme mysleli ze cidlo ale ked sme vyskusali chladic tak bol horuci ako svina...hoci je pravda ze v nadrzi bolo len cca 10 litrov nafty...tazko povedat,ale mozno ho dat dpredu,bude sa spekulovat... :-)
VW passat B6 chip D-Racing

Uživatelský avatar
dudu
Příspěvky: 326
Registrován: 13 bře 2009 09:28
Bydliště: CZ

Re: Diskuse k forgiho CUPRE

Příspěvek od dudu » 16 kvě 2009 12:39

vymyslene davno ide až na 90 C
o:-)
ledovat a ledovat šak ona schladne a nešetri daj plnů :-x *drink*
ibi ASZ,lenon ARL, cordoba wrc SDI, ibi 1.2 12v ,C3 1.4 hdi , Fiat 128 A 2x atd......

Odpovědět