Stránka 2 z 4

Re: Seat Toledo 1M

Napsal: 24 čer 2012 14:49
od Hanny
Tož víš jak. Bylo to asi málo :D No a tedka na tom mohu rok pracovat :D než mi vrátí papíry :-D

Re: Seat Toledo 1M

Napsal: 25 čer 2012 07:36
od TDIPOWER
???? :-o :-o :-o

Re: Seat Toledo 1M

Napsal: 26 čer 2012 21:32
od Hanny
0,23 zbytkovej alkohol :-( a to jsem si myslel že už jsem dávno čistej :-(

Re: Seat Toledo 1M

Napsal: 15 črc 2012 22:53
od Hanny
Caute kluci. Tak jsem si sehnal sani z ARL a tedka mam jeste otazku ohledne turba a vahy vzduchu. Je lepsi pri vykonu pres 200ps jiz vahu odstranit nebo ji nechat? Chtel bych asi dat nejaky KaN filtr a k nemu natahnout husi krk primo z narazniku, nebo tachovat original filtrbox a jen do nej dat vlozku? A turbo no, nechat poskladat hybrida treba v RRauto a nebo pouzit nejake turbo s takovym potencialem? Jen nevim jake. Dik.
Radeji se zeptam at to potom nedelam vickrat...

Re: Seat Toledo 1M

Napsal: 16 črc 2012 00:46
od Indi
RR :-! :-! není rozumná volba.
Co se týká airboxu, tak já mám na origo 96kW boxu s papírákem 255PS a váhu mám taky ;-)

Re: Seat Toledo 1M

Napsal: 16 črc 2012 22:05
od Hanny
Indi: Dekuji moc za radu, aspon nebudu zbytecne laborovat s tou vahou vzduchu. Necham ji tak a jen uziju z 96tky filtrbox. A kdyz teda ne RR tak koho tedy? Turbosport nebo nekdo jiny? Jsem rad za kazdou radu. Dik.

Re: Seat Toledo 1M

Napsal: 17 črc 2012 14:32
od Indi
Turbo se musí vybírat podle požadavku na koně a pak tomu podřídit ostatní komponenty.

Re: Seat Toledo 1M

Napsal: 17 črc 2012 15:13
od jizzle
Hanny: Osobně bych asi po vlastní zkušenosti hybrida nikomu nedoporučil. Neříkám, že bych to rozmlouval, ale nedoporučil. Mám v autě hybrida 230 a znovu už bych do toho nešel. A to i přestože s ním nemám jedinej problém (na rozdíl od spousty lidí, co jsem tak četl).

Podle mě je v dnešní době mnohem lepší jít do většího sériovýho turba, jako třeba GTB1756vk. Sehnat se dá, myslím, za přibližně stejný prachy jako hybrid, bude to mít lepší spodek (dřív se nafoukne) a koní bude taky hodně (zrovna u toho GTB1756 udávají 230 koní a plnej tlak už ve 2 tisících otáček). Sice se musí předělat regulace z elektronické na podtlakovou, ale to není zas takovej problém (a tu el. regulaci pak ještě za 2 tisíce prodáš). Jo a nevím, jak to bude s pasováním na svody, ale určitě to jde. K tomu by ti víc řekli zkušenější úpraváři, jako třeba Indi a TDIFun. :)

A určitě jak psal Indi, záleží jakej budeš mít výkonovej požadavek. Od toho se bude odvíjet nejen turbo, ale všechno okolo. A taky se divím, že tě ještě nikdo neupozornil, že pokud chceš fakt jít výš přes 200 koní, tak to asi bude chtít i silnější spodek motoru.

Edit: nebo dej VB, bude to jednoduchý, spodek bys nepotřeboval, budeš mít řekněme necelých 200 koní, ale krásnej průběh krouťáku. Problém by mohl nastat, až ochutnáš koně. Budeš chtít víc a tím se to pak o to víc zkomplikuje a prodraží :D

Re: Seat Toledo 1M

Napsal: 17 črc 2012 22:28
od Hanny
Jizzle: Dekuji moc za rady.

Ohledne toho spodku to vim ze budu muset vymenit za PDckovej, dale dodelat cerpadlo do nadrze, c cidlo a dalsi veci. Prave jsem zvazoval nad tim turbem od RRauto. Hybrida na 230PS. Ale pokud by se dalo za ty penize sehnat i seriove vyrabene turbo tak bych asi veril vice mu nez nejake "skladacce".

Re: Seat Toledo 1M

Napsal: 18 črc 2012 12:40
od jizzle
Není zač. Jsem tu radu orientoval podle toho,co tu píšeš. Je totiž vidět,že jseš připravenej do toho nasypat dost žetonů a času máš taky dost,než se ti vrátí noty z čistírny. :) To by mělo pokrýt vyšší náročnost montáže turba.