Stránka 2 z 4

Re: Spojka BMW 330d

Napsal: 06 led 2014 23:01
od Indi
Ještě mě napadlo, šel nastavovač spojky lehce, nemlátili jste do toho?

Re: Spojka BMW 330d

Napsal: 07 led 2014 22:17
od Miso1808
No co sa zvydhnutia tyka - pomoz si jak vies :-D A nesiel tazko,isiel normalne srobovakom po kuskoch ale predsa. No tak ta spojka to je fakt dost velka polozka :-) A teda myslite si ze klasicka keramika a performance pritlak nieje vhodne ? Pretoze rad by som sa vosiel do tych 1 000€ co by bolo s tou keramikou LTT... :-(

Re: Spojka BMW 330d

Napsal: 08 led 2014 01:31
od Indi
To nastaveni jste zmrvili ( špatně )jak jen se dalo :-(

Pokud dáš setrvák a přítlačák kovový bez možnosti výměny třecích ploch, tak to s keramikou dlouho nevydrží.
Cca 2000tkm si budeš myslet, že je to ok, ale až si to sedne,budeš v běžném provozu brečet.

Já mám ve všech autech origo spojky , jen jiné obložení a nemám žádne problémy.

Re: Spojka BMW 330d

Napsal: 08 led 2014 20:17
od Miso1808
Ach do kelu tak zrejme preto to vobec nedrzalo :-( Je to naozaj teda take "surove" ta kovokeramika ako sa tvrdi hej ? :-/ Este by ma zaujmalo,ten 3.0 tdi co mas v podpise je seriovy vykon ? A kolko mozem ratat zivotnost ? Dufam ze viac ako 10k :-(

Re: Spojka BMW 330d

Napsal: 08 led 2014 21:51
od Miso1808
V podstate ma este napadla taka alternativa,ze by som na novy zortvak a ten performance pritlak,mohol pouzit lamelu HDS ktoru mam,myslim ze po tych 50km co pojazdila by nemusela byt znicena. Otazka znie ci vadi cisto novej spojke ak je hrubsia ako original... :-(

Re: Spojka BMW 330d

Napsal: 08 led 2014 23:39
od Indi
1.A4 je nalazena samozřejmě TDIfunem a změřene to nemám, výkon odhadem 280-300PS(pokusím se to změřit, alespoň K-powerem).
2.Dal bych seriový setrvák, race přítlačák a určitě nové HDS57 obložení( né jeté ).
Já na kabru najel cca 70tkm+cca 100 sprintu a po demontáži chybělo 0,8mm (demontovala se jen, že jsem byl zvědavý a nechtěl jsem čekat až klekne, protože jsem ji jednou napálil-moje chyba).

Re: Spojka BMW 330d

Napsal: 09 led 2014 00:32
od Miso1808
No dnes som objednal zotrvacnik Sachs + Sachs Performance pritlak + keramicku lamelu taktiez Sachs a samozrejme lozisko. Tu lamelu som ale neskor zrusil a rozhodol som sa skusit predsa este raz to HDS,cena je totizto niekde uplne inde a pokial bude drzat tak "komfort" zrejme tiez :-) Aspon tam ostali € na silentbloky a podobne veci ktore sa mi uz nezdali byt v 100% stave. Tak teda dam lamelu preoblozit este raz,na normalnu silu - myslim ze v renovaku na to maju tabulky,aspon som to niekde cital. Jedina nevyhoda je,ze naposledy to trvalo 4 tyzdne :-!

Re: Spojka BMW 330d

Napsal: 25 led 2014 03:16
od Miso1808
Tak už je auto hotové :-) Vymenený silentblok motora,gufero na kluke,dvojhmota sachs,lamela preobložená iným materialom,prítlačák sachs race a samozrejme nové vypínacie ložisko. Okrem toho vymenené uloženia diferenciálu takže v podstate všetko na čo sa prišlo :-) Spojka je o dosť tvrdšia oproti sérii ale záber ma krásny 8-) A tak sme sa po skúšani pár sto kilometrov boli previezť do Profi Tuningu a tu je výsledok :-D S tým kruťákom by som rád išiel nižšie lebo to by ta dvojhmota podľa mňa dlho nezdržala :-(

Re: Spojka BMW 330d

Napsal: 25 led 2014 13:26
od TDIfun
Neni tam nejakej problem?? Proc to ma max vykon tak brzo a pak jde dolu? Takovej motor by mel mit o 1000ot vejs ten maximum si myslim.

Re: Spojka BMW 330d

Napsal: 25 led 2014 15:56
od Miso1808
Neviem,nieco ale dobre nebude pretoze meranie sa muselo ukoncit predcasne,lebo turbina sa roztopila :D Nebola nova,lenze podla mna EGT muselo byt brutalne. Osobne by som prijal urcite nizsi krutak,pocitovo ale auto ide pekne za otackami tak neviem :-$ S novym turbom pojde vacsi FMIC,urcite EGT senzor a rad by som aj olejovy chladic. Podla slov profituningu turbo uvarila bohata zmes.