MIMOŇSKÉ VÁLKY 2011 26.-28.8.
Re: MIMOŇSKÉ VÁLKY 2011 26.-28.8.
SPRINT NA 1/4 MÍLE
Jedná se o závod ve sprintu na 1/4 míle, měřený časomírou s fotobuňkami na startu i v cíli. Závodí se na čas ve čtyřech drahách, se soupeři ve stejné kategorii.
Na sprint je nutné se zaregistrovat v hlavním stanu a to (v sobotu) v čase od 9:00 do 11:30. K tomu, aby jste se mohli přihlásit na start tohoto závodu je třeba znát několik údajú o svém voze a také mít připraven 100,- Kč poplatek (prosíme, aby jste měli peníze co nejpřesněji - 2x50, 1x100, popř. 1x200; bereme pouze papírové bankovky).
Registrace: nahlásíte do jaké kategorie pojedete, vaše celé jméno (jméno a příjmení), typové označení vozu a jeho výrobce, obsah motoru, typ přeplňování (turbo/kompresor), popř. NOS/Wankel. Od nás obdržíte dvě barevné samoplepky s číslem, které si vylepíte na boční (pokud možno zadní boční) skla, poté je nutné sledovat dění na sprintovací dráze a jen čekat na vyhlášení startu vaší kategorie.
Zařazení do kategorie: auta se zařazují do jednotlivých kategorií dle obsahu (platí pro atmosfericky plněné motory). Pro přeplňované motory, motory Wankel a auta s NOS jsou připraveny KOEFICIENTY...viz tabulka, vyjímku tvoří kategorie SPECIAL a DIESEL. V kategorii DIESEL koeficienty neplatí a vozy se řadí do kategorií pouze podle obsahu...viz tabulka
Vyhlášení výsledků a předání pohárů: výsledky vašeho snažení budou zpracovány ihned po odjetí všech kategorií a vyvěšeny na hlavním stanu. Vyhlášení vítězů a předávání poharů proběhne v 17:00 v prostoru V.I.P. sekce.
Měření rychlosti v cíli
JAK ROZDĚLUJEME AUTA DO SPECIÁLŮ:
Pozor !!!
Pro Kategorii DIESEL do 2500 ccm - vozidla, jedoucí s NITREM se přeřazují do kategorie DIESEL nad 2500 ccm
Druhá změna se týká vozidel, které nemají samonosnou karoserii, ale jsou rámové konstrukce (např: Kaipan, Ariel Atom, atd.), všechna tyto vozidla se zařazujé do kategorie SPECIAL
KDO SE ŘADÍ DO SPECIÁLŮ !!!
1. auta která změnila umístění motoru od továrního modelu
2. dtm, formule, buginy, bi-moto motokáry atd.
3. nově se mezi speciály řadí auta s !!!!! příhradovou rámovou !!!!! konstrukcí (např: Kaipan, Ariel Atom, atd.)
4. ELEKTROMOBILY
5. pořadatel si vyhrazuje právo umístit vůz do speciálu dle svého uvážení, nevíme co na nás ještě připravíte za lahůdky, vše se vypsat nedá.
Jedná se o závod ve sprintu na 1/4 míle, měřený časomírou s fotobuňkami na startu i v cíli. Závodí se na čas ve čtyřech drahách, se soupeři ve stejné kategorii.
Na sprint je nutné se zaregistrovat v hlavním stanu a to (v sobotu) v čase od 9:00 do 11:30. K tomu, aby jste se mohli přihlásit na start tohoto závodu je třeba znát několik údajú o svém voze a také mít připraven 100,- Kč poplatek (prosíme, aby jste měli peníze co nejpřesněji - 2x50, 1x100, popř. 1x200; bereme pouze papírové bankovky).
Registrace: nahlásíte do jaké kategorie pojedete, vaše celé jméno (jméno a příjmení), typové označení vozu a jeho výrobce, obsah motoru, typ přeplňování (turbo/kompresor), popř. NOS/Wankel. Od nás obdržíte dvě barevné samoplepky s číslem, které si vylepíte na boční (pokud možno zadní boční) skla, poté je nutné sledovat dění na sprintovací dráze a jen čekat na vyhlášení startu vaší kategorie.
Zařazení do kategorie: auta se zařazují do jednotlivých kategorií dle obsahu (platí pro atmosfericky plněné motory). Pro přeplňované motory, motory Wankel a auta s NOS jsou připraveny KOEFICIENTY...viz tabulka, vyjímku tvoří kategorie SPECIAL a DIESEL. V kategorii DIESEL koeficienty neplatí a vozy se řadí do kategorií pouze podle obsahu...viz tabulka
Vyhlášení výsledků a předání pohárů: výsledky vašeho snažení budou zpracovány ihned po odjetí všech kategorií a vyvěšeny na hlavním stanu. Vyhlášení vítězů a předávání poharů proběhne v 17:00 v prostoru V.I.P. sekce.
Měření rychlosti v cíli
JAK ROZDĚLUJEME AUTA DO SPECIÁLŮ:
Pozor !!!
Pro Kategorii DIESEL do 2500 ccm - vozidla, jedoucí s NITREM se přeřazují do kategorie DIESEL nad 2500 ccm
Druhá změna se týká vozidel, které nemají samonosnou karoserii, ale jsou rámové konstrukce (např: Kaipan, Ariel Atom, atd.), všechna tyto vozidla se zařazujé do kategorie SPECIAL
KDO SE ŘADÍ DO SPECIÁLŮ !!!
1. auta která změnila umístění motoru od továrního modelu
2. dtm, formule, buginy, bi-moto motokáry atd.
3. nově se mezi speciály řadí auta s !!!!! příhradovou rámovou !!!!! konstrukcí (např: Kaipan, Ariel Atom, atd.)
4. ELEKTROMOBILY
5. pořadatel si vyhrazuje právo umístit vůz do speciálu dle svého uvážení, nevíme co na nás ještě připravíte za lahůdky, vše se vypsat nedá.
- Indi
- Site Admin
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 12 bře 2009 02:28
- Bydliště: Dílna na severu Moravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: MIMOŇSKÉ VÁLKY 2011 26.-28.8.
To čajíček: Tak se tě zeptám přímo: Lupo a tvoje Fabka pojede kde?
Pochopím třeba auto od Powera-PD se do toho běžně montovalo, takže řešit motor mi přijde zbytečné, to samé Hanzova octa, ta taky existuje v dieselu a 4x4. Problém je v tom že lupo a ani fabie origo 4x4 není.
Extrémní vyjímku tvoří Pájinuv brouk, protože je to legál TDI, to že je tam PD taky neřeším.
Moje auto taky s PD nikdy nebylo, takže pochopím speciál, jelikož to nemám ofiko.
Mohl by jsi odpovědět?
Pochopím třeba auto od Powera-PD se do toho běžně montovalo, takže řešit motor mi přijde zbytečné, to samé Hanzova octa, ta taky existuje v dieselu a 4x4. Problém je v tom že lupo a ani fabie origo 4x4 není.
Extrémní vyjímku tvoří Pájinuv brouk, protože je to legál TDI, to že je tam PD taky neřeším.
Moje auto taky s PD nikdy nebylo, takže pochopím speciál, jelikož to nemám ofiko.
Mohl by jsi odpovědět?
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/
Re: MIMOŇSKÉ VÁLKY 2011 26.-28.8.
rad odpovim ,ale nevím na co, ty se ptas na zařazení aut na Mimoni?
Re: MIMOŇSKÉ VÁLKY 2011 26.-28.8.
já jsem jen soutěžící ,ale podle pravidel na stránkách MV já osobně neznám žádný speciál, takže je to pouze na tom jestli dané vozidlo pojede s nitrem nebo bez. Jestli se ptáš na mojí Fábii tak pokud pojede, tak bude záležet jestli pojedu s nitrem nebo bez, jěště nevím, ale nejspíš pojedu s nitrem. Bude záležet na počasí.
- HANZTD
- Příspěvky: 858
- Registrován: 22 bře 2009 12:33
- Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM
- Kontaktovat uživatele:
Re: MIMOŇSKÉ VÁLKY 2011 26.-28.8.
TO JE PRAVDA,, PODLE MV VYPSANEJCH PRAVIDEL V DIESELU ŽADNEJ SPECIAL V ČR NENI ,TUDÍŽ JE VŠE PŘI STARYM ,A DEBATA SE ROZJEDE NA PLNO ZASE AŽ PO MIMONI
OI 66 AGR rv 97 4x4 SEDAN NESERIE ! POWERED BY Já + TDIfun + TDIgarage !
T5 77 AXB rv 04 2x4 LÓ0NG NESERIE ! POWERED BY Já + TDIfun + TDIgarage !
PC NEANDRTÁLEC 774634483 hanzoctavia@seznam.cz
T5 77 AXB rv 04 2x4 LÓ0NG NESERIE ! POWERED BY Já + TDIfun + TDIgarage !
PC NEANDRTÁLEC 774634483 hanzoctavia@seznam.cz
Re: MIMOŇSKÉ VÁLKY 2011 26.-28.8.
nikdy jsem nepochopil proč se nerozlišují kategorie jak je třeba v závodech do vrchu.
Tzn. Objem a stav vozu . Myslím tím aby se v katedgorii nepotkaly auta byt 1,9 tdi , ale jedno serie se sedačkama na běžných gumách atd. a na druhé straně auto vyrubaný nakost se slickama. Použil jsem extrém pro názornost. Dokud do toho sprint seriálu někdo nevstoupí a neudělá v tom pořádek tak to bude pořád oničem. Věřím , že organizace něčeho takovýho není prdel,ale přeci. Když budou pevný pravidla ubudou zbytečný rozepře mezi tím kde k terý auto má být atd.
Tzn. Objem a stav vozu . Myslím tím aby se v katedgorii nepotkaly auta byt 1,9 tdi , ale jedno serie se sedačkama na běžných gumách atd. a na druhé straně auto vyrubaný nakost se slickama. Použil jsem extrém pro názornost. Dokud do toho sprint seriálu někdo nevstoupí a neudělá v tom pořádek tak to bude pořád oničem. Věřím , že organizace něčeho takovýho není prdel,ale přeci. Když budou pevný pravidla ubudou zbytečný rozepře mezi tím kde k terý auto má být atd.
Re: MIMOŇSKÉ VÁLKY 2011 26.-28.8.
to skodik:
protože sprint na tuningu je bez technických pravidel, bez technického komisaře a max za 100Kč. V případě závodů ta organizace stojí víc peněz a času. Koukni se na to, kdo pořádá sprinty na tuningu.Pro pořadatele srazu je ta soutěž ve sprintu většinou jen nutné zlo. Tak proč by si to měl jěště komplikovat nějakou kontrolou pravidel.
protože sprint na tuningu je bez technických pravidel, bez technického komisaře a max za 100Kč. V případě závodů ta organizace stojí víc peněz a času. Koukni se na to, kdo pořádá sprinty na tuningu.Pro pořadatele srazu je ta soutěž ve sprintu většinou jen nutné zlo. Tak proč by si to měl jěště komplikovat nějakou kontrolou pravidel.
- marena tdi
- Příspěvky: 281
- Registrován: 03 čer 2009 11:51
Re: MIMOŇSKÉ VÁLKY 2011 26.-28.8.
tak koukam ze tam po zmene zmizlo par podstatnych veci.a to ze ve tride diesel do 2500 pojedu s vykuchanyma autama za predpokladu ze nebude pouzivat nitro.tak to bude super.tak ze auto co nema " stk ,pojistku ,nesplnuje x y veci na jezdeni po verejnych komunikacich" pojede ve stejne tride jako serie.tim padem opravdu nemusim resit jestli si mam vzit sliky nebo vyndat zadni lavici.ty kila proste nenahonim
Felicie
- marena tdi
- Příspěvky: 281
- Registrován: 03 čer 2009 11:51
Re: MIMOŇSKÉ VÁLKY 2011 26.-28.8.
[quote="TDIfun"]
CITUJI:http://www.mimonskevalky.cz/
KDO SE ŘADÍ DO SPECIÁLŮ !!
3. auta která nejsou schválena pro provoz na veřejných komunikacích, to znamená: nemají spz nebo povinné ručení nebo světla nebo blinkry a jiné maličkosti.
4. kitcary, rally specialy, dtm, formule, buginy, bi-moto a ostatní vozidla určené pro závody všech odvětví.
CITUJI:http://www.mimonskevalky.cz/
KDO SE ŘADÍ DO SPECIÁLŮ !!
3. auta která nejsou schválena pro provoz na veřejných komunikacích, to znamená: nemají spz nebo povinné ručení nebo světla nebo blinkry a jiné maličkosti.
4. kitcary, rally specialy, dtm, formule, buginy, bi-moto a ostatní vozidla určené pro závody všech odvětví.
Felicie
Re: MIMOŇSKÉ VÁLKY 2011 26.-28.8.
to je to očem mluvím. Znechutí to za chvilku spoustu lidí a to nebude to ani zabava pro zainteresované. Chtělo by to aby se toho někdo chopil byt za cenu , že se to trhne jako třeba drifty.